Klippning!!! =)

Äntligen ska ja få gå och klippa mig.. Min älskade syster fixade ett nytt present kort till mig eftersom min älskade hade råkat kasta det med reklamen. Visst det är ju lite mitt fel oxå eftersom jag la det med reklamen..
Men nu är det fixat så nu kan ja vara nöjd... =) <3

Så idag kl 14:00 så åker nog mitt hår av,det ska bli så jävla skönt.. Är rätt less på att ha långt hår har ingen ork att fixa det på morgonen utan det blir att man sätter upp det i en tofs och hur fint är det när man går så hela tiden.. =) Har hittat en frisyr som jag skulle vilja ha.. Ska lägga ut en bild på den =)


tycker denna frisyr är riktigt snyggt.. I löv it så det blir nog denna ska bli såååååå sköööönt =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0