Kommer verkligen sakna!!

Att jag kommer att göra de,det finns inga tvivel om det.. Fast jag hoppas tiden går fort som bara faan.. Ikväll kommer det känns sjukt tomt hemma,fast jag har min älskade syster där. Så fort hjärtat åker iväg så sover ja på hans sida och så kommer det blir dessa två veckor oxå.. :( Varför ska de känns så jobbigt när sin älskade åker iväg så här??!! Visst det är nyttigt för oss båda att komma ifrån varann.. För då märker man att man saknar varandra väldigt mycket.. Och då blir det mysigare när man träffas igen.. =)

Jag hoppas ni får en trevlig resa till italien men mycket god mat och plockande av vindruvor. För ni han väl kommer hem så hoppas ja att han kommer med gott gott vin till mig när han kommer hem. =)
När han kommer hem så ska ja fixa nåt riktigt mysigt till oss båda.. Men vet inte riktigt än vad ja skulle kunna hitta på..
Några som kan ge mig nåt förslag kanske..

Annars idag så ska ja bara hem och plocka och fixa lite.. Och för besök ikväll de är ju på tiden igen då.. =)För ett tag sen =)Men de ska bli trevligt så jag hoppas ja hinner plocka bort innan.. =)

tack hej

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0