Min kärlek till dig =)

Jag är så glad att jag har dig vid min sida. Det går inte att beskriva med ord vad jag känner för dej. Jag älskar dig så otroligt mycket.. Dom här åren vi har delat med varann har verkligen varit berg å dal bana. Men det är väl så det ska vara i ett förhållande.. Vi har verkligen fått dela på mycket både positiva och negativa saker. Men det mesta är positivt.. 

Den här sommaren har varit helt underbart att få så mycket ensamtid med dig behöva vi båda. =)
Vi har snart nått fyra år och tiden har bara gått så fort.. Men det ska verkligen bli många fler år. Vi har mycket planer som hänger i luften men som ska bli verklighet nån gång.

Tack för att du finns vid mina sida..

JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTAT

  


 

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0