Mycket Nöjd!!

Jag är mycket nöjd över min nya frisyr som jag klippte igår.. =) gud så skönt det var att vara kort hårig.. Ja bild kommer måste bara ta nåt kort.. Kanske ska göra det ikväll när jag har gjort allt annat som jag oxå ska hinna med där hemma.. =) Men jag ska nog lyckas att hinna ta ett kort..

Känner mig så glad men skulle vara mer glad om min älskade skulle vara hemma.. Men nu är det inte så längt kvar innan han är hemma.. Bara några dagar kvar.. =)

Idag var jag och några i klassen på bakfickan och käkade sallad.. Det var riktigt nice de och gott var de oxå.. =)
Träffade två pullor på staden oxå snackade lite med och lyssnade på ena som sjöng så vackert så =)=) för hon kan ju sjunga så,har sagt att vi ska skicka in hon till nästa års idol haha =)Så de ska vi ordna till nästa år =)

haha så söt katt som verkar vara nöjd =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0