Ont i höften!!!

Ja det kan man lugnt säga att jag har.. Men det måste vara efter all dans i lördas.. Det blev både bugg och styrdans.. Men de var de värt.. Tänk att man inte har glömt alla bugg steg utan de sitter i ryggmärgen. Och det är skit kul, man kanske ska börja bugga igen.. Jag och syster har pratat om det så vem vet. Kanske blir så. Vi båda tycker om att dansa så.. =) För det är riktigt kul alltså.. =) Det gillar jag starkt

 Man såg jätte många som var på dansen hur duktiga dom var på att bugga.. Tänk om jag hade fortsatt när jag var mindre med det,vem vet man kanske hade varit rätt duktig då.. Man var ju iväg på olika tävlingar när man väl håll på med det.. Så nåt pris har man =)

Går dagen blev en lugn dag låg i sängen stort sätt hela dagen. Käkade kina kollade på tven data lite. Men somnade rätt fort..
Saknar min kärlek rätt mycket nu men snart är han hemma igen efter sin semester.. =)
Man längtar rätt mycket efter honom nu... <3 Men det går bra hittils..
Det är ju tur man har folk runt om kring än =)Så då går tiden fortare :P

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0