Pullor pullor!!!

Idag blev jag väckt av min underbara dotter kl sju.. Hon tyckte att det var dax att kliva upp då.. Men de tyckte dock inte ja då.. Efter en stund såklev jag upp ändå för att slippa höra hennes tjat, plus att jag tänkte på att hjärtat skulle få sova eftersom han kom hem kl fem i morse.Då hade han gjort sitt 17 timmars pass på jobbet.. Han verkar trivas där och det är jag jätte glad för.. =)

Var upp till min kära granne i morse eftersom vi var vaken.. Kom upp dit så blev vi bjuden på frukost jag och lill tösa.. Efter en stund så kom syster upp oxå för hon hade oxå vaknat.. Drack kaffe och pratade om dagen plus mycket annat..

Skulle göra oss klar för vi skulle på bröllop.. Det var fint.. Kommer nog bilder sen.. =) Vi var ett helt gäng som gick bort dit vi skulle vara.. Dom var ute på gården dom hade gjort de så fint så.. Men vi var inte kvar där hela dagen och kvällen.. Var ner på stan en sväng innan vi skulle gå hem.. Var tvungen att handla lite och så.. Sen gick vi hem var förbi våran mamma en sväng oxå och snacka lite med henne..

När vi kom hem så satte vi oss ute i det fina vädretsom vi har haft idag.. Helt underbart var de..
Var i väg en sväng med hjärtat, D och mox.. Mox skulle få leka av sig med en riktig söt tik.. Den var oxå vit med en svart prick bak på svansen.. Hur söt som helst..

Hem lagade mat, kollat på tven spelat kort och data oxå.. Nu sitter jag här i soffan medans stor tösa badar..
Ska väl kolla på tven lite till sen blir det till att krypa ner i sängen för att mysa med min älskling =)
Nej nu ska ja kolla på FB oxå en sväng.... :)

Pusshej <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0