Sjukt program!!

Igår kväll så började det ett nytt program på kanal5. Det hete Kungarna av tylösand.. Jag tyckte de var sjukt roligt att titta på.. Vissa diggade ja mer än vissa.. Vissa bjöd på sig mer än vad andra gjort.. Jag tycker verkligen att man ska bjuda på sig.. Varför ska man inte våga släppa loss ist för att låsas att man är så pryd av sig..

Jag brukar för de mesta bjuda på mig själv och dumma mig så mycket som möjligt.. Visst de kanske beror på vart man är osv.. Skulle ju inte direkt sjuka mej om jag var på en jätte fin resturang med min älskade pojkvän,då skulle ja verkligen sköta mig.. Så jag kommer verkligen sitta bänkade framför tven varje onsdag nu kl 22.. =) 

Visst vissa saker var väl inte allt för trevligt som vissa gjorde.. Haha :)Jag själv skulle nog dock inte ställa upp i sånt program..

Ajja sitter här på skolan just nu och sjukt less på att räkna matte.. Så jag tog en liten paus.. Därför så passar ja på att blogga lite.. =) 
Har faktiskt sett den senaste tiden att jag har rätt många unika besökare som läser min blogg =)
DET GILLAR JAG STARKT =)Alltid roligt de =) När man ser att det ökar =)
Så tack så mycket till alla mina läsare.. 

Snart är de helg oxå så tro vad man ska hitta på denna helg då.. =)
Hoppas på nå skoj iaf.. =) Men de lär de nog bli.. I like it :P

Nej nu ska ja fortsätta att räkna matte.. =)

Pusshej
* Det finns inga ord till att beskriva hur mycket jag älskar dig *




KUNGARNA AV TYLÖSAND =)


 

Kommentarer
Postat av: stefan

bättre jersey shore i mtv.. mkt mkt bättre

2010-09-13 @ 11:54:21
URL: http://violator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0