Slut för idag tack ska ni ha!!!

Det har varit en riktig rolig dag idag på skolan.. Varit mycket skratt och prat om rumpor.. Eller vad säger ni andra i klassen =) Jag har precis kommit hem och ja man går till datorn på en gång =)Man kan ju ha missat nåt på vägen hem.. haha =) Ska strax gå ut med lilla moxiiii för det blir långa dagar för han att vara ensammen.. Tur att han får en ganska lång promenad på morgonen,annars skulle han nog inte klara sig.. Men han är så duktig så min lilla gubbe =)

Ja nu är det bara fem dagar kvar till min älskling kommer hem så nu kan man börja räkna ner.. Nu kommer dagarna att gå fort.. De är ju fredag i morgon och helgen kommer att gå jätte fort så =)

Nej nu måste ja gå ut med hunden =) så han inte blir så sur på mig :)

Sen är det mat som gäller =) Syrran lagar så =)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0