Uttåkad som faaan

Ja det kan man lungt säga att ja är just nu.. Har ingen ork till att göra nåt.. Får hoppas på att det är bättre i morgon ..
Just nu sitter vi och lyssnar på lite musik och ja.. Vi känner oss inte så pigga på att räkna matte då.. hehe

Idag vet ja inte vad ja ska hitta på när ja kommer hem.. Det återstår att se.. Det var meningen att hjärtat skulle jobba till kl ett men han fick jobba över =) Så han slutar inte först vid halv fem.. =) Tro vad man ska äta idag då.. Får komma överens med dom andra..

Idag fick ja veta en sak av en tjej.. Och ibland så förstår jag mig inte på killar över huvudtaget.. Vad tänker dom med ibland.. Ja de kan man fråga sig.. Det går bra att göra si och så men när de väl kommer till kritan så blir dom helt galna..
Ajja jag sa till hon att hon skulle stå på sig så jag hoppas att hon gör de nu då.. =/

Nu snart är de kaffe och de ska blir riktigt gott de.. =)

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0