Varför varför!!!

Ja varför ska det bli så här.. Visst det rör inte mig, men det blir nästan som så ändå.. Det känns som jag oxå blir drabbad fast det inte är jag som har gjort nåt fel.. Det gör mig så jävla irriterad.
Varför inte bara ta sig i kragen och försöka lösa dom problem som finns.. Så kan alla vara nöjda och glada eller försöka iaf. Så man kan gå vidare.

Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig. Allt kommer nog inte bli som förr men ju fortare man försöker lösa det så kan de ju bara gå åt ett håll.. Det kan ju inte bli sämre än vad de redan är utan man kan ju försöka göra det bättre...  Ajja nog om detta nu.. Har egentligen hur mycket som helst jag skulle vilja skriva men det finns gränser och känner inte för att ta det här på min blogg..

Jo igår när jag kom hem så började jag bädda rent i alla sängar, medans syrran lagade mat.. Ja min säng så bädda faktiskt hon rent i..Men i J och E säng så bäddade jag då.. =)
Tvättade undan alla säng kläder och handukar. Sen blev till att städa hela badrummet, och rent och fint blev det oxå.. Men de är ju de som är poängen när man städar.. Har funderat på vad ja ska städa idag.. Hjärtat tyckte att ja skulle städa sov rummet så vem vet kanske det blir så.. Lätt för han att säga när han inte är hemma utan är på väg till Italien.

Undra sa flundra vad man ska äta idag då.. Det åter står att se.. I morgon är det fredag oxå.. Tro vad som händer i morgon då.. Nåt hittar man ju alltid på eller så blir det en lugn fredas mys med syster yster.. Hmm det skulle kanske inte vara så dumt de.. Tända ljus och bara mysa ner sig i soffan. Ja mox måste ju oxå få vara med.. Kolla på nån film,äta gott ja som sagt och bara mysa..






Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0