30års fest

Igår var de dax för 30års fest. Jag hade riktigt trevligt och god smörgåstårta var det oxå.. =)
Saknade min prins bara lite synd att han inte var med.. :(
Synd bara att det blev lite kaos när vi skulle gå ut på krogen.. Ja jag var med ut en sväng på glajjan igår har inte varit ute sen december... Det var ju inte allt för skojigt men jag hade iaf trevligt med dom jag var ut me..
Men fick skjus hem vid ett tiden och jag kan lova att jag somnade på en gång. Kollade lite snabbt på tven men stängde av den rätt fort.. =)

Ja och inte fick man sova ut idag heller,blev väckt av min kära syster..
Men det var rätt okej ändå för ja klev upp och gjorde mig klar för vi skulle gå å hjälpa till att städa i lokalen som vi var i går.. Så blev det en bit smörgåstårta idag oxå..

Ja jag ska försöka uppdatera lite bättre än vad jag har gjort..

Älskar dig för evigt <3<3<3<3<3

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0