Åååååå

Ååååå blir så arg på mig själv så det inte går att beskriva med ord alltså..
Att detta ska ens existera förstår ja inte. Att man verkligen försöker att över vinna det.är nog inte så enkelt ändå. Att man försöker tycker jag är nog bra.
På tanke hur jag har varit innan så är det verkligen en stor skillnad..

Men det är ändå inte bra som jag vill att det ska vara. Men det är väl bara att fortsätta att kämpa på att det blir bättre. Eller det måste bli bättre för min egna skull. Annars kommer det bara att sluta i knas. :(
Och det vill ja verkligen inte att det ska.




Nog har man fällt många tårar på grund av mig..
Vad ska man göra för att det ska bli bättre. Jag måste verkligen ta tag i det.
Vet inte bara hur jag ska göra....








Take Care





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0