Iväg på en liten resa =)

Vet att jag har sagt att jag ska skriva om kryssningen som vi var på.. Men egentligen så finns det inte så mycket att skriva om den. Vi hade det jätte roligt och trevligt med trevliga människor.. :)

Åkte hem i lördags upp till älskade norrland =).
Resan gick jätte bra m,en nog känns det att man sitter i en bil länge i ryggen.. :)

Blev lite fest hemma hos svärfar när vi kom hem :). Ja inte jag då men många andra..
Hade även trevligt där vissa blev ju rätt full.. hehe Nå mer om det säger ja inte..
Så på söndags kvällen så bestämmde vi att vi kanske skulle åka ner till stockholm igen eftersom lillan har ju påsklov denna vecka..
Och så blev det oxå så nu sitter man hemma hos några vänner i Tumba.. :)
Men vi ska vara hemma i norrland igen innan helgen så det blir nog hem resa på fredag..
Resan ner hit igår tog oss sju jävla timmar.
För det var sån jävla bilkö från tönnebro och en bra bit framåt.. Jävligt drygt var det som bara faan..

Vi var väl framme vid tolv tiden =/ Trött som bara den var jag oxå så man somnade rätt fort..
Nu börjar ja bli lite hungrig oxå men det blir nog mat snart.. =)

Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0