Regn,snö vart tog solen vägen!!! :(

Ja man vaknade i morse av att lilla gumman sa att det regnade ute. Min första tanke va neeeeej fyyy faaaaaan. Vem vill gå ut i regnet.. Då önskade jag verkligen att jag hade körkort. Men det är en sak ja verkligen ska tag i.. Iaf söka körkortstillstånd så man har det.

Fick åka upp till sollefteå sjukhus häromkvällen för jag hade så ont imina äggstockar. Men allt såg bra ut och det är jag glad för.. Man blir ju lite nojjig när man har så ont att man kan knappt kan gå.
Talade även om för läkaren att jag hade ramlat med hunden. Så han sa att jag skulle försöka vila och ta det lugnt.. Så de har man ju försökt att gjort då.. Men vissa saker måste man ju göra..

Har varit dålig på att uppdatera på några dagar,men de är ju så ibland..
Har haft min plutt hemma nån dag men idag så blir man ensam igen. Inge skoj de :( Men men vad gör man... Jag kommer ju ha helgen full med saker att göra :)
Det kommer nog bli en rolig helg :)
Jag vill oxå åka bort ska faan gör det nåt framöver.. :)
Kanske lämna plutten hemma med lillan,hon tyckte ju att jag skulle åka bort så fick vara med R själv hemma. haha söt unge där :)

Take Care



Kommentarer
Postat av: granne nr1

plutten är mitt ord =P



å ska du åka nånstans så ska faen jag med!!

tack igen för idag morsaaaan!

2011-04-08 @ 00:12:20
URL: http://statista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0