Ska fixa nya foton

Ska fixa nya foton på magen =) Måste bara hitta data kabeln så jag ska söka efter den strax.. Har lite nya bilder på luren :) Dels på magen :)
Idag har jag spenderat dagen med älskade vän I har haft en riktigt trevlig dag på byn. Med mycket surr och åter surr.. Har även lite små ont i ryggen efter allt gående.. Så det var rätt skönt att få sätta sig i soffan när man kom hem.. =)

Var även och hämtade grannes gull höna på dagis så just nu är man barnvakt till tre söta barn :) Tror Jossan tyckte det var roligt att E kom och hälsade på,för det var ju ett tag sen dom lekte med varandra.. :) Så nu sitter dom alla runt mat bordet och äter tacogratäng.. Jag själv är inte så rätt hungrig men det kommer väl senare... :)

Nej nu ska jag gå och se hur det går för barnen och maten :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0