Tankar snurrar runt runt

Tankarna snurrar runt runt. Jag blir knäpp av dessa tankar som kommer  ibland.
Och man tänker ju alltid det värsta oxå.
Undrar varför man tänker alltid de värsta. Men sen är det mycket annat man funderar på.
Men det kan vi ta en annan gång.
Har även sovit väldigt oroligt inatt. Vaknde kl tre och var hur piss som helst så ja gick upp och gjorde mina behov,drack vatten.
Gick sen och la mig igen för att försöka somna om men det var jätte svårt. Klockan va väl kvart i fyra när ja kollade sista gången.
Idag så blir det till att städa här hemma innan jag ska hämta lillan på skolan =) Hon ville gå hem kl ett idag så visst gumman får du göra de =)





Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0