Vaken sen kl sju

Vaknade första gången kl sju för hjärtat skulle kliva upp då för han skulle iväg..
Men jag somnade om men inte lillan så hon har varit vaken sen kl sju..
Hon ska ju snart lägga sig för det är ju en dag i morgon oxå..

Hon var in och väckte mig några gånger men en annan är ju ganska trött då.. =/
Men klev upp efter lite tjat.. Fixade och donade innan vi gick ut i solen.. =)
Skulle möta upp K men innan de så kom E hit så vi gjorde sällskap ner till Tumba centrum.
Var rätt trött och slut när jag väl kom ner det är ju lite små jobbigt att gå.
Fast vi gick sakta som gatan,man kan ju inte gå så fort då =) hehe

Käkade där nere och åt ja de var nog den största mjukglass jag har sett..
Orkade bara äta hälften av den.. Skulle ha fotat den men glömde ju de..
Men kanske äter en till sån innan man åker hem till Norrland igen.. =)

Sen hem igen satt här ute på gården och bara myste i solen..
Men så fort den försvinner så blir det kallt inge skönt alls..

Känner mig rätt trött skulle lätt kunna somna men de kanske är lite väl tidigt.
Känner oxå att halsbrännan är på gång..
Fyyy vad jag hatar detta.. =/

Nej nu orka ja inte skriva mera..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0