Besök i Norrtälje! Idag har jag,älsklingen...

Besök i Norrtälje! Idag har jag,älsklingen och lill grodan varit till Norrtälje och hälsat på hans mormor och morfar:-). Det var riktigt trevligt. Blev bjuden på klimp som älsklingen hade beställt. Det är riktigt gott. Var hemma rätt sent så nu har man bara tagit de lugnt. Och en varm dusch blev de oxå. Har pratat med min stora tjej Jossan. Hon ska ju åka till Turkiet på semester med sin pappa och hans tjej. Hon tycker att de ska bli riktigt roligt:). Och jag vet att dom kommer få de riktigt varmt och skönt. Nog om de. Även söta Emmelie var förbi ikväll en sväng. Hon ville gosa lite med Melinda:). Våran tjej som redan är två veckor i morgon:). De känns som ja skulle kunna lägga mig snart är lite små trött. Vi hörs. Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0