Seg!!!

Ja idag har man varit lite seg fast det inte blev nån utgång för mig med tjejerna. Men jag hade jätte trevligt:). Tack alla som var inblandad:).

Ligger här i sängen hur skönt som helst. Har ju faktiskt fortfarande ont i mitt knä. Måste nog gå till läkaren.

Ikväll fick ja reda på en sak. Hur långt ska det behöva gå innan du får upp dina ögon människa. Riktigt svinit säger ja bara.

Annars har haft en kanon helg.
Saknar mina stora barn fruktansvärt mycket. På fredag kommer J så i helgen blir de till att baka peppakakor:).

Nej godnatt


Kommentarer
Postat av: C

Ta det då med människan om de är så svinit istället för spy det över en blogg de är inte intressant ens att läsa om..

2011-12-05 @ 23:44:10
Postat av: Emelie

Till C !

Hon skriver precis vad hon vill på sin blogg , och om det inte är intressant och läsa så gör det då !!!

2011-12-08 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0