Badhuset!!!

Blev väckt vid nio tiden i morse av lillan :) Låg kvar en stund för jag kände jag hade ont i huvudet. Så jag klev upp vid halv tio.. =) Gjorde iordning gröt till oss alla,gjorde havregrynsgröt fast jag kokar upp det på mjölk ist det blir mycket godare.. Sen gjorde vi vi oss klar för vi skulle gå på badhuset med en kompis och hennes barn =)
Det var riktigt trevligt och det kommer några bilder sen oxå från badet som min vän tog :) jag badade en sväng ja oxå men jag tyckte det inte var så skönt.. Men tog en bastu ist och det var skönare..

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem,han har varit iväg och kört cross =) Tro vad vi ska äta idag då,jag tog fram köttfärs men vi får se vad det blir.. Annars så får de bli de i morgon..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0