En vecka kvar!!

En vecka kvar tills vi ska göra ultraljudet :) Vi längtar båda två tills vi ska göra det.. För jag tror att efter man har har gjort det ,det är då man verkligen känner att man är gravid .. När man får se det lilla livet som finns där inne :)
Jag längtar så jag håller på att dö :)

Nu har vi pratat om lite namn men bara mest pojknamn :) Men ska kolla runt lite på flicknamn oxå och höra med min andra hälft vad han tycker om dom olika namn förslagen jag kommer med :) Måste ju vara överens blir nog bäst så :)..Men det kommer nog inte bli nå problem..

Sitter nu och värmer mig i soffan innan jag ska ta en promis med mellie gumman :) Var meningen att jag skulle ta med henne i morse men vi blev lite försenad till skolan :)







Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0