Härlig söndag =)

Härlig söndag har det varit idag :) Sov faktiskt rätt länge men när jag väl klev upp så fixade jag frulle till mig.. Hjärtat ville inte ha nåt för han dricker sina drinkar han.. :)
Sen så gjorde jag mig i ordning för att följa med ner till Kyrkviken för att grilla lite korv :)
Det är var riktigt mysigt att sitta ute på isen med trevliga vänner :)

Sen åkte vi hem så jag tog jag en varm dusch för jag höll på att frysa ihjäl om mina fötter ..
Fick besök av syrran och R.. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord :)Drack lite kaffe faktiskt.. Har ju inte varit så sugen på kaffe tidigare men nu dricker ja iaf en kopp om dagen..
Och nu är jag typ hungrig hela tiden tycker jag bara hinner äta så blir jag hungrig igen.
Men de är ju gott med mat oxå :)Men försöker iaf äta frukt :)
Nej nu ska man iväg en sväng

Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0