Kallt idag!!

Faaan idag så är det inte så varmt ute.. Var rätt kallt när man skulle med lillan på skolan det är ju tur man har täck byxor att ta på sig.. Lite synd bara att man inte får igen dom, har ju en liten kula som är i vägen.. Men de bruka väl vara så när man är gravid skulle jag tro.. hihi
och nu så vill jag att det ska bli vår och sommar så slipper hålla på att 
klä på sig en massa kläder.. Men ska de hålla på att komma mera snö så lär ju de ta ett tag..

Fick jätte fina rosor av min underbara älskling igår. Han fick inte nåt av mig för jag var inte ut nåt igår på hela dagen. Men som jag läste i en vänns blogg varför ska man inte kunna visa sin kärlek vilken dag som helst på året.. Håller faktiskt med det.. Visst vissa tycker ju om att fixa och sånt just på Alla hjärtans dag.. :) Men vi hade det jätte mysigt igår ändå :)

Nej nu orka ja inte skriva nå mera just nu =)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0