Shit alltså!!!

Ja precis shit alltså nu är det andra gånger det händer för mig att jag har skrivit hur mycket som helst och sen när jag ska lägga in en bild jävel så försvinner allt man har skrivit.. Hmm irriterad :(
Har haft en kanon helg iaf och det är ju huvudsaken att man är nöjd själv.. Och helgen som kommer kommer det oxå hända lite saker dels så är det dart tävling det kommer bli skoj :) Och så längtar jag tills på torsdag då vi ska till sollefteå igen på sjukhuset och göra ett nytt ultraljud hoppas det går bättre denna gång :)
Gud vilket härligt väder det är här uppe idag. Det är så mysigt när man hör det droppar från taken. Kan de vara så att våren är på väg hit,man kan ju alltid hoppas på de :)
Ha den underbar dag alla där ute för de ska jag har iaf :)
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0