Ta det lugnt!!!!

Du är i vecka 17.
Du har gått 16 fulla veckor och 4 fulla dagar (v16+4).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 26 jul 2011
Du har 163 dagar kvar till beräknad förlossning.
Tror hur fort dessa 163 dagarna kommer att ta då =) Jag tror själv att det kommer att gå väldigt fort.. Det går nog fortare än vad man tror..
Satt just och kollade på ett program på femman om tiden på BB =) Man börjar ju tänka på hur det är att föda barn. Jag vet att det gör ont, men ingen förlossning är lik den andra. Och så har man ju glömt bort hur det är som.
Ajja som sagt det är ju ett tag kvar så nu ska ja inte tänka på det..
Igår så var vi i hammarstrad på dart =) Det var riktigt kul faktiskt.. Älsklingen kom två han är så duktig så =)
Var hemma vid halv nio, var in till tjejerna som satt inne hos grann frugan.. Var riktigt trevlig att träffa tjejerna som var där :)Gick väl hem till mig vid halv tolv för jag var riktigt trött hade ju varit vaken sen tidigt på morgonen :)..
Ska nu snart börja städa här hemma innan lill hjärtat kommer hem.. Så har man det gjort :)
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0