Ultraljud!!!

Igår så var vi på ultraljud :) Det var riktigt mysigt att se det lilla livet där inne.. Man såg det lilla hjärta picka på där inne :) Men vi ska tillbaka om vecka igen för det gick inte så bra att mäta det lilla livet..
Dels så låg den med huvudet neråt den lilla rackaren.. Han övar till det är dax på riktigt.. Skämt å sido :) Jag tycker det är så mysigt att se det lilla livet där inne :) Så jag hoppas det går bättre nästa vecka när vi ska dit..

Men det såg bra ut och det är huvudsaken :)

Igår kväll så var det lugna gatan här hemma,visst tvättade lite men de är ju de ska vara :)
När jag gick och la mig igår så tror jag bebben hade disco där inne gud vad rörde på sig :) Mys pys =)

Idag fredag så vet ja inte vad som händer :) Tar denna dag som den kommer men nåt lär vi nog hitta på :)

Ha en trevlig fredag alla där ute :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0