Uppblåst ballong!!!

Så fort man har ätit nåt nu så känns det som att man blåses upp som en ballong. Magen blir stenhård känns rätt skumt faktiskt .... Haha och det känns verkligen nu att det rör sig där inne =) Det är en riktig mysig känsla.. Det är synd bara att dom andra inte känner än men de kommer nog snart de oxå..

Och det längtar jag verkligen efter så att min andra hälft oxå får känna :)

Ja idag har det blivit mycket bil åkande.. Vi hämtade några vänner som ville bli körde :) Åkte hem till hennes mamma en sväng.. Där blev man bjuden på kaffe och glass :) Och mycket skratt blev det oxå :) Sen bar det hemåt sen iväg igen efter en stund för att hämta lite mer folk. Sen blev det mat på det oxå idag blev det faktiskt en Pizza gott som bara den va det :)

Och så sitter jag och älskling här hemma i soffan och tar de lugnt. Han ska väl iväg och hämta folk i natt skulle jag tro.. Men jag ska sova ja :)För det är ju skönare än att sitta och köra bil :)










Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0