Glukosbelastning

Igår så var jag på glukosbelastning och det är ju inte de roligaste man gör under sin graviditet. men de är ju tur att det bara blir en gång.. var nere på mvc klockan halv åtta. Fick inte äta något från klockan nio på kvällen innan. Så man var ju rätt hungrig när man kom ner dit.

Fick dricka ca 3dl sockerlösning sen fick jag lägga mig och vila i ett rum så fick ja en tv så jag kunde ligga och kolla på morgon tv.. Men jag slumrade till en liten sväng och var ju ganska trött :)
Skulle vila i ca två timmar så efter dom där två timmarna hade gått så tog dom ett socker prov på mig och det var bra.. Så jag hade inte graviditets diabetes så det var riktigt skönt.. =)

Sen var men på stan en sväng med Emelie och s var på dollar en sväng men hittade inget.. Eller jo en dusch tvål..

Nej nu orka inte skriva nåt mera.. =)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0