Har varit en lugn dag!!

Tycker att det är så jobbigt att inte få sova en hel natt.. Utan måste minst kliva upp en till två gånger per natt.. Vaknade vid halv tio tiden la mig på soffan en stund med stora tjejen min och kollade på tven.. :) Käkade frukost sen gick hon till en kompis.. Då passade jag på att gå och duscha..

Jag trodde det var över men icke sa nicke.. Fick kräkas när jag stod där i duschen,inge trevligt kan ja lova.. Blir så trött och slut efter jag måste kräkas.. Och så blir ja helt yr i huvudet. Visst ja ska inte klaga för det var ju ett tag sen sist..

Har haft en mysig lördag med vänner.. Tog en promenad ner på byn våran handlade lite. Sen hem igen och plockade undan lite i köket. Gud vad jag längtar till ultraljudet :) Vill att det ska bli februari :)
Men den som väntar på nå gott :)

Tack alla kommentarer.. Det är alltid lika kul att få de :)

Nej nu ska man vila lite innan maten kommer hem.. Ska försöka äta lite Kina mat :)

Take Care

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

de är ditt 3e barn eller? tänkte på barnen i headern

2011-01-09 @ 08:24:23
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0