Lugn helg är oxå skönt!!!

Ja det är det verkligen att bara vara och vila så mycket som möjligt.. Och det har ja verkligen gjort kan ja lova.. Och det har varit helt underbart. igår så hade jag det jätte mysigt kollade på tv medans killarna spelade tvspel.. Så det är tur man har två tv i sovrummet oxå,annars så hade jag nog blivit galen.. Gick och la mig rätt tidigt igår,tog ett bad ooch det var jätte skönt. Tills det var dax att kliva upp så fick ja ju kräkas som vanligt och det kom väldigt mycket oxå.. Vart helt yr i huvudet och började kall svettas. Vet inte om det är normalt men ja ska ringa och prata med min barnmorska på måndag om detta..

Det är många som har frågat om när den lilla bebben ska komma. Och enligt barnmorskan så blir det 26/7 men sen får vi se vad ultraljudet säger. Så det blir mitt i sommaren. :)Och det känns roligt att få ett sommar barn eftersom båda mina tjejer är november barn:) Så nu skulle de vara kul med en liten kille men tar de man får. Huvudsaken dom mår bra och allt sånt :)

Idag så har ja vilat mesta dels av dagen kollat på tven,datan och så har vi faktiskt städat så skönt när man hjälps åt och så går det mycket fortare oxå.. :) Just nu sitter jag inne hos min älskade granne för hon håller på att baka en liten bärpaj och en kladdkaka.. Kan ju inte bli bättre de en lördags kväll som denna :)...

Nej men nu ska ja avrunda här.. skriver snart igen :)

Längtar så mycket :)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0