Så trött hela tiden

Ja man är ju de. Förstår inte när detta ska gå över. Jag försöker vila så mycket som möjligt men ändå är jag lika trött.. Men det ger väl med sig nån gång hoppas jag. =)
Ja då är det torsdag och det händer väl inte allt för mycket kan ja lova.. Tar dagen som den kommer,ska väl betala lite räkningar och det är ju så roligt så eller inte.. Har även spana lite på lite bebis grejer ska vänta ett tag till innan jag börja inhandla sånt man behöver.. För det är ju inte bara en sak utan de är ju en hel hög ska även börja köpa blöjpaket för det är ju inte de billigaste.. Men men de får man ta då.. =)

Annars så rullar det på =) har även börjat synas att man börjar få en bebis mage. Läste för nån dag sen att dom som har fött barn tidigare får mage mycket fortare än dom som väntar första gången. Fick höra de igår oxå :) Mys när den blir stor :)

Nej nu ska ja gör lite andra saker..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0