6 dagar kvar till bf =)

Har haft ganska mycket smdr men de verkar inte vilja komma igång riktigt.
Igår hade jag så ont då ja visste inte vart ja skulle ta vägen.
Ringde och pratade med förlossningen men dom tyckte att jag skulle avvakta.
Trodde faktiskt att jag inte skulle gå så här länge eftersom jag inte har gjort de med dom andra..

Men men de är ju bara att bita ihop.
Men varför ska de göra så ont i puppa på en..
Det typ ilar till ibland..Det känns kan ja lova..

Ska ju till BM på tisdag så man får väl se vad hon säger då..

Jag vill att vårat lilla hjärta ska komma nuuuuuu.

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Jag hoppas att tystnaden betyder bebis!

2011-07-27 @ 09:31:27
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0