Besök på

Besök på Öviks förlossning igår kväll.
Hade sammandragningar hela dagen och sån jävla värk bak i svanken.
Har nog glömt bort hur ont de kan göra..

Så ringde dit upp och då ville dom att jag skulle komma upp och kolla.
Det var ju lite synd att man är tvungen att åka tio mil men de är ju så när sollefteås förlossningen är stängt... Dom öppnar den 18 Juli..

Fick en bricanyl spruta i benet och en alvedon.
Och så skulle ja vila. Men skulle de bli mera så skulle ja höra av mig igen..
Var inte hemma först vid halv tre i natt så man var rätt trött.

Men jag sov riktigt skönt inatt :)

Nej nu ska ja vila en stund..

Take Care

Kommentarer
Postat av: carro

Jag hörde att de va nån från kramfors i vecka 36 som låg här på ett rum så jag sa till mattias att de kanske va du. Skönt att ni fick åka hem igen å att de stannat upp. Själv födde jag två töser där vid 23:34 och 23:44. :-) allt gick jätte bra och dom mår bra behöver bara lite sondmatning i några dagar. :-)

2011-07-01 @ 22:33:36
URL: http://mariecarolinetherese.bloggplatsen.se
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Tack så mycket :)



Hoppas att allt går bra för dig och att bebisen ligger kvar lite till :)

2011-07-01 @ 22:58:52
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0