Har nyss

Har nyss suttit och kollat på Livet på BB ..
Jag tycker det är intressant att kolla på,vissa tycker ja överdriver när dom ligger där och skriker rakt ut.Men vi är ju olika...
Visst vissa har ju mer ont än vad andra har,de är ju så de är..

Visst det gör jävligt ont men det är en smärta som går över så fort bebben är ute.
Fast de får inre gå för fort heller.
För man vill ju gärna hinna med sig själv när man ligger där..

Nu är det bara 45dagar kvar av denna graviditet tycker det har gått sjukt fort faktiskt.
Det kommer en ny bild snart på magen :)


Nej nu ska ja kolla klart på tven :)

Take Care


Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & gravid i vecka 38!

Jag håller med, jag tycker att det är hlet sjukt med vissa som skriker som o mde håller på att dö.. Men vi är ju alla olika!

Vissa hanterar kanske smärta bättre om de får skrika.

Själv är jag hellre tyst, och går in i mig själv då det gör ont.

2011-06-18 @ 12:12:58
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0