Sammandragningar

Å vilka sammandragningar ja har just nu.. Känns som hela magen ska spricka för den blir sten hård. Och så trycker det neråt som bara faan..
Men som sagt det är ju bara att gilla läget som de är.. :)
Det är iaf full fart där inne :)
Idag har jag varit inne hela dagen bara tagit det lugnt. På kvälls kvisten så tog jag mig ett varmt bad.
Efter att ha sovit en liten stund på soffan men de var riktigt skönt bara man kan sova till natten nu då..


Ja som sagt i helgen så är det Stafsfesten i våra stad..
Då brukar det vara mycket folk i rörelse och det brukar vara rätt skoj.
Men jag tror faktiskt inte ja ska ut nåt jo kanske på dagen ..
Det återstår att se som sagt..

Nu vill jag faktiskt att det ska bli lite sol igen.
Fast jag höll på avlida som bara faan.. Det gäller att dricka mycket vatten=)

Ja nu är det verkligen inte långt kvar..
Om jag får förtidigt med denna bebbe oxå så har jag bara gått till vecka 38..
Men jag får ju hellre förtidigt än att gå över..

Nej men ju ska ja fortsätta att kolla på filmen som vi kollar på..
American Me :)


Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0