Halsbränna

Halsbränna så det heter duga kan ja lova.. Hatar att man ska ha det när man väntar barn.. Man undrar ju varför man får det. Men som sagt det hör väl till.
Hade så mycket halsbränna inatt så jag fick gå upp och kräkas och det kändes det genast mycket bättre..
Måste köpa samarin för då brukar det faktiskt hjälpa.Men är det nån annan som vet nåt annat som kan hjälpa..




Idag är det jätte fint väder ute. Jag ska nog hänga med brudarna ut med barnen en sväng.. Min lilla ville åka till sin farmor igår å det fick hon så klart göra.. :)
Vad som händer annars idag vet ja inte.. Men det blir väl till att fixa lite med tvätt och sånt hemma. Ja sånt som måste göras..

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 26!

Novalucol och bubbelvattne hjälper bra för mig :)



Hoppas att helgen varit bra!

2011-03-27 @ 17:29:21
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0