Känner mysiga

Känner mysiga små sparkar där inne.. Det känns så underbart att nu verkligen känna att det är nåt som rör sig där inne..
Och nu hoppas jag att denna tid oxå kommer att gå lika fort som den första tiden nu har gjort..
Fast jag gruvar mig lite faktiskt för förlossningen för ingen förlossning är ingen den lik..
Men jag vet att det kommer att gå bra och att det kommer vara sjukt jobbigt
OCH ATT DET KOMMER ATT GÖRA SJUKT ONT OCH INTE LITE HELLER..
Men annars så mår jag bara bra trots lite saker som har hänt.
Men det är bara att bita ihop så länge man vet att man har ryggen fri så kan folk få hålla på hur mycket dom vill..

Nej nu ska jag avrunda här för att fika lite =)


Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0