Dream on baby

Ja men precis dream on baby.. Vet inte vad ja ska skriva skulle ju behöva städa men jag har ingen ork till det men ja måste ta tag i det..
Just nu vill ja bara att solen ska komma fram och ge mig lite energi.. Men då får jag nog vänta..
Ska ta hand om alla bebis kläder oxå =) Å så smått och gulligt de är..
Nu längtar ja verkligen..  =) Man räknar verkligen ner dagarna.. Men det kommer gå undan så ligger man där på BB en vacker sommardag :) Men jag hoppas faktiskt att just den dagen som vi ska få våran bebis att det regnar... Men de vet man ju inte idag som sagt vilken  väder det blir..

Nu vill jag att du kommer hem till oss.
Du är faktiskt saknad här hemma kanske mer än vad du tror..

Nej nu ska ja fixa lite..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0