Jomenvisst

Jomenvisst är de så.. Idag har jag träffat L vi tog en fika på stan och snackade lite.. :) Allt mellan himmel och jord.. =) Hade faktiskt väntat mig ett svar från den som kommenterade ett inlägg tidigare idag.. Men det kanske inte var så viktigt för dig att få svar på dina frågor.. Men varför lägga näsan i blött då.. ..

Annars så har jag haft en kanon dag. Har haft mat gäster här hemma idag.. Min syster och hennes kille.. =)
Alltid trevligt med besök..... Sen har grann frugan varit in här oxå =).. Det kom värsta regn skuren tidigare.. Då mena jag att de vräkte ner.. Nuuu vill jag ha sol..

Funderar faktiskt att sätta löseord igen på min blogg.. Ska tänka lite till om hur ja ska göra som..




Låt ingen annan diktera eller döma ditt liv och tänk inte på hur andra kan uppfatta dej.
Ingen annan kan veta varför ditt liv ser ut som det gör och varför du gjort de val du gjort i livet eller de val du kommer att göra.
Följ ditt eget hjärtas röst och var den du är, för ingen annan kan vara den du är - lika bra som du själv ♥ ♥ ♥


Så jävla kloka ord =)

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 33!

Härligt att magen växer :)

Med oss är det bara bra, jag börjar dock bli less på mina hemska sammandragningar, det är tur att det bara är 7 veckor kvar till BF nu!

2011-05-16 @ 22:33:25
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0