Känns inge

Känns inge bra idag. Känner mig både lessen och besviken. Men man kan ju inte vara på topp jämt. :(
Skulle mer än gärna vilja skriva om vad det handlar om men jag väljer att inte göra de..

Och så har man en sju åring här hemma som kan oxå.. :( Men man är väl mer känslig nu oxå när man är gravid.. Känner att jag har blivit det nu här på slutet.. Helt sjukt att det bara är tio veckor kvar det kommer att gå fort.. Har funderat framåt tillbaka om man ska fota lite under förlossningen.. Som jag känner just nu så blir det inte så men man kan ju ändra sig rätt fort..

Men nu är det mycket som verkligen måste fixas så man inte står där när bebben kommer och man har typ inget klart.. Måste prata lite med min andra hälft oxå om vissa saker..


Är så jävla lesssssssssssssssss

Take Care


Kommentarer
Postat av: Angela

Till dig som kommenterade för en stund sen.. Jag kommer svara på dina frågor om du kan stå för vem du är.. så de så skaffa dig ett eget liv

2011-05-16 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0