Klart

Klart att folk får ha synpunkter.. Ja men vad har man en blogg till.. Jo för att skriva av sig de man vill så klart eller har jag fel?? Men varför kan man inte bara skriva vem som skriver en kommentar. Det kanske är så att den som kommenterar inte vill eller vågar ta mot hugg  inte vet ja...

För vi alla som bloggar vi skriver ju om olika saker hela tiden eller hur.. Och om jag nu vill lägga ut mitt liv på min blogg så har väl ingen annan med det att göra.. För de är ju så att dom väljer ju att läsa den ändå.. Men det kanske är för att vara nyfiken.. Men nu är de så att jag skriver dock inte allt om mitt liv på min blogg jag väljer de ja vill skriva...

Men sluta att läs min blogg vettja...






Kommentarer
Postat av: Hägga

man skriver precis vad man vill på sin egen blogg.. blogg är ju nåt man använder sig av för att uttrycka sina känslor,farhågor, tankar, drömmar, ja sitt liv!och är det någon som stör sig på nåt du skriver så tycker jag man kan hålla käften och sluta läsa. det är ju för fan DIN blogg!!!!!

2011-05-17 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0