Mys vecka..

Mys vecka har det varit kan ja säga..
Träffat underbara människor synd bara att tiden går så fort..
Visst det var som sagt skönt att komma hem till sitt.. Har haft fullt upp idag tvättat och tvättat plockat undan osv... Ja ni vet..

Det kommer en liten bild på Jossan och hennes älskade hund som hon har saknat så mycket.. =)



Fina moxiiii

Ja jag kan säga att jag har haft en kanon vecka där nere i Tumba.
Men nu kommer det nog dröja innan jag åker ner igen.. Utan nu får folket där nere komma upp ist..

Har även tagit några nya mag bilder från vecka 28 (27+2)


Ja och större lär man ju bli oxå =)haha

Får se vad barnmorskan säger den 10 maj när jag ska dit.
ska vara där kl halv åtta på morgonen för jag ska göra glucosbelastning igen.
Lite mindre kul de men det är bara att gilla läget...
Sen blir det massa annat oxå skulle ta lite prover oxå..

Ja men nu har ja ju skrivit lite så =)

Ta hand om er alla där ute =)

Take Care






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0