Orkade

Orkade inte följa med mina vänner ut på krogen.
Så sitter hemma nu i soffan med våran söta hund,eller ja hon ligger och sover..
Funderar att ta med mig datan in i sovrummet så ja kan ligga och data lite..
Pratade nyss med min andra hälft.. Saknar <3 <3
I morgon så ska ja lägga in blider från ikväll det kanske inte blev så många men några blev det.

Och bebben har lite disco där inne men de är väl av all musik som vi har hört ikväll..
För nu när det lugnt så är de full fart där inne..

Lillan sover hos sin mormor inatt men hon kommer hem i morgon bitti..
Får se hur länge man kan sova i morgon.. Längre än halv åtta hoppas jag..

Nej nu ska jag ta nåt att äta för är lite hungrig faktiskt..

Ni får sova så gott där ute för de ska ja göra iaf..

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0