Trevlig kväll

Igår så var det kramforsskolans kväll =) Det var mycket folk där.. Hoppas nu att alla elever fick in mycket pengar som ska gå till deras skolgård för att den ska bli bättre.
Gick en tips runda med J det tyckte hon var roligt,syster och Erik var oxå med.

Var inte hemma först efter åtta då blev de en dusch för lillan för hon hade stått och sålt korv=)Hon var så duktig så.. =)
Sen blev det tv en stund sen så somnade hon :)
Själv satt man och prata i telen =) Men jag var sjukt trött igår det tog inte lång tid innan jag somnade. Inatt har jag fått sovit iaf men jag är fortfarande så sjukt trött..

Nu har jag lärt mig en sak att man ska sluta att hoppas för det blir aldrig som man har tänkt sig endå..
I helgen så blir det sjukt lugnt min brorson ska komma och hälsa på. =)

Nej nu ska ja faktiskt göra ett ryck och städa..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0