Vårmarknad!!

Idag är det vårmarknad här i Lilla kramfors. Blir till att man drar ner en sväng sen när gubben kommer tillbaka från träningen..
Igår hade jag det jätte trevligt inne hos grannen frugan med härliga tjejer.. =)
Vi skrattar typ hela tiden..
Gick hem rätt sent tur det inte är så långt att gå.. haha
Funderar på att ta mig en dusch och fixa mig lite. Har ju blivit lite slö på sista tiden. Jag smikar mig knappt nu för tiden. Men ibland så faller andan på att göra det.

Ikväll så blir det grillning här ute på våran gård med mysiga människor..
Det är ju så härligt nu när solen är här igen hoppas den får stanna nu bara.. För det behöver vi alla.
Så man får lite mer energi. =)

Nej hörs senare

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0