Ett tag sen!!

Ett tag sen jag bloggade då. Har haft lite annat att göra. Har min älskade dotter Emelie hemma här några dagar.
Det är riktigt trevligt och mysigt:).

Har haft en trevlig helg med nära och kära. Helt lyckad helg <3.

Har fått reda på så mycket saker så ja blev helt stum. Jag förstår inte hur man kan göra så här mot en människa gång på gång. Och det sårar mig på nåt vis fast ja egentligen inte har med det att göra. Men det är väldigt svårt att inte bry sig när man verkligen tycker om personen/personerna ifråga.

Ja nog om de nu.

Annars rullar allt på som vanligt med mig och min underbara familj:). Lill grodan växer och frodas som hon ska:). I morgon blir det ner på stan och fixa och dona. Sånt som ja skulle ha gjort i fredas men blev inte av.

Jossan blev glad för sina presenter hon fick av alla som kom hit. Sen så skulle hon ha kalas ute hos sin pappa oxå. :). Så Hon klagade nog inte:).
Nej nu blir det lite tv sen sova :).
Tack för en underbar helg mina nära och kära<3.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0