Har haft!!

Har haft en riktigt trevlig kväll med S... =)
Kollat på film och skrattat en hel del :)

Sen kom syster upp efter hon hade varit iväg att jobbat på unga örnar=)
För hon skulle ta med sig mellie hem så hon får en liten promis i morgon bitti..

För en gångs skull så ligger jag i sängen tidigt för ja brukar aldrig ligga här innan kl två typ..
Så det är dax att sussa snart..
Imorgon måste ja köpa kuvert och fri märken för det är ju dax att börja skriva Julkorten man ska skicka iväg =) För det kommer ju bli ett par stycken som ska iväg..
Hoppas dom blir glada iaf dom som får det..

Jag skulle bli jätte glad om ja skulle få ett kort eller ett brev,ist för massa räkningar som dimper ner i brevlådan..

Nu i helgen ska min bror och min vän J flytta ner hit =)
Är så otroligt glad för eran skull och jag önskar er all lycka i framtiden. <3

Är sugen på att klippa mig men vet inte hur bara.. Nåt måste jag göra iaf.
För de är ju inge roligt att bara gå runt med uppsatt hela tiden..
Ja jag får se hur det blir med det..

Sussa sött

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0