Har inte!!

Har inte ork till nåt känns det idag.
Känner mig trött och slut i kroppen fast jag har sovit som en gud inatt.
Ser att solen tittar fram där ute,så skönt när den är framme.
Annars så blir det så mörkt och tråkigt..

Sitter och datar lite och kollar på tven.
Lill grodan sover just nu så man skulle ju försöka göra nån nytta
men jag har ingen ork som sagt till att göra nåt..
Det är ju så vissa dagar.

Å har så ont i mitt knä och har haft det i två veckor nu,så de kanske är dax att kolla upp det.
Så kanske det blir bra nån gång..

Så man inte går förlänge med det eller ja de kanske jag redan har gjort.

Ja på söndag så är det ju första advent så då blir det skyltsöndag=)
Då blir ut på stan med barnen och kolla om det finns nån tomte.. Hihi

Lite synd att det inte har kommit nån snö än men den kommer väl snart skulle ja tro plus att det kommer bli dunder kyla.
Det gillar jag verkligen inte kylan det får gärna vara snö men inte kylan tack.

Gud var tiden går fort den sista så är lill grodan 4 månader..
Då blir det till att få prov smaka gröt =)
Hoppas bara att hon kommer att tycka om det.

Hörshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0