Kär och galen!!!

Japp i morgon är det premiär av kär och galen på kanal 5. Så de blir till att sitta bänkad framför tv. Kommer ihåg när det gick för flera år sedan med Lotta Engberg tyckte de var så bra, så man får väl av göra om det är lika bra nu oxå.

Det åter står att se:).
Har märk att lill grodan har börjat drömt väldigt mycket när hon sover. Gör dom de?? Som sagt kommer inte ihåg allt. Så hoppas på svar från nån av mina läsare för de vet ja att jag har. :) och det är jag väldigt glad för. Tar i mot alla svar även från andra mammor . =)

Alltid trevligt att bolla om olika saker Ang barn osv.

Nej nu ska försöka sova har så ont i
Mitt knä fast de är lite bättre idag men har ju ont fortfarande. Får se om det blir bättre.

Så godnatt alla bloggare och alla andra där ute...

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0