Kom igen!!!

Idag har vi faktiskt varit en sväng på stan. Tror faan att jag inte har varit ner på sjukt länge:). Känt att ja inte har varit i behov att gått ner. Men ska faktiskt ner i morgon oxå. Ska göra ett ärende på banken.

Har blivit sjukt sena nätter här på sista tiden. Vet att jag måste vända tillbaka dygnet,för ja är sjukt trött på morgonen.
Ja upp kommer ja med det känns som man har ett kilo grus i ögonen.

Annars så är det bra med oss. Lill grodan har börjat dregla jätte mycket. Är de så att dom kan börja få tänder när dom är tre månader? Har ju faktiskt glömt bort hur det är.

Pratade med J idag och hörde hur det hade gått på den nya skolan. Det hade gått jätte bra,och de är ja glad för att de hade gjort=).

Nej nu skiter ja det här.

Pusshej!!!!!




Kommentarer
Postat av: Dea

Skönt att det gick bra för henne. Inte alltid så lätt att börja i en ny skola.

2011-11-08 @ 08:36:26
URL: http://buttrigadea.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja Felicia fick ju tänder redan då =) och jag föddes med 2 framspruckna tänder haha stackars mamma



Härligt att höra att det går bra för Jossan =)))) <3

Å jag saknar min groda :(



må bäst, kram till er alla!!

2011-11-10 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0